Omnichannel

Formålet med netværksgruppen 'Omnichannel' er at give dig konkrete kompetencer, som kan give din virksomhed en fordel i rejsen mod at skabe gode kundeoplevelser på tværs af alle kanaler. Langt de fleste virksomheder mærker lige nu, hvordan kundens eller bestyrelsens forventninger til en god oplevelse på tværs af fysisk butik, website, apps, email og kundeservice udfordrer organisationen. For at skabe en god og konsistent kundeoplevelse kræves et højt kompetenceniveau i sammensmeltningen mellem IT og den kommercielle forretning.

Dette netværk giver dig ny viden og sparring med de andre medlemmer. Dermed bliver du og din virksomhed rustet til at håndtere netop de udfordringer, som I sidder med nu. Vores network director, Nikolaj Nørgaard, tilrettelægger de enkelte møder og inviterer eksterne brancheeksperter ind for at sikre et højt vidensniveau. Målet er, at du hver gang kommer hjem med nye idéer og konkrete værktøjer, som du kan implementere direkte i dit daglige arbejde.

Network Director
Nikolaj Nørgaard er direktør og medstifter af Kaplan i Danmark. I løbet af sin karriere har han hjulpet virksomheder som Coca-Cola, Grundfos og Post Danmark med at skabe vedvarende relationer med kunder på tværs af alle platforme. Nikolaj har tidligere været ansat i ledende stillinger hos bureauer som Kunde & Co, In2media og Wunderman. Her har han vundet flere priser for sit arbejde med blandt andet Vestas og DSB S-tog. Nikolaj Nørgaards professionelle virke finder sted i krydsfeltet mellem digital markedsføring, CRM og loyalty management. Han har en kandidatgrad i kommunikation fra Roskilde Universitet.

Co-creation

Intet team vil i sig selv besidde al relevant viden. Derfor er samarbejde på tværs afgørende, hvis vi skal lykkes. Vi tror på, at co-creation eller samskabelse er nøglen til nye ideer.

Konkret output

Det er altid målet, at du efter hvert netværksmøde får udviklet dine kompetencer og erhvervet dig nye og konkrete værktøjer, der kan bruges direkte i dit daglige arbejde til at skabe værdi for virksomheden.

Facilitering

Hver gruppe ledes af en Network Director, der kender din branche, udfordringer og muligheder. Sådan sikrer vi det højeste faglige niveau og output.

6 Box

Seks årlige live events i form af F5 Box. Aktuelle problemstillinger danner rammerne, hvor toneangivende personligheder deler deres erfaringer i et interaktivt format.

4 Møder

Dit medlemskab inkluderer fire årlige netværksmøder. Vi sætter helhedsoplevelsen i fokus, så du og resten af netværket har de optimale rammer for at blive inspireret.

Ekstern inspiration

Vi arbejder altid ud fra begreberne aktualitet og output. For at sikre det bliver realiseret, får vi på hvert møde besøg af eksterne inspirationskilder inden for netværkets fagområde.

Log ind eller opret en konto

Velkommen tilbage,

Jeg har glemt mit kodeord

Opret en profil og kom igang...

Sssssch, ny kode på vej. Tjek din mail.

Tilbage til login