Etisk tænkning begynder i toppen

7. September 2023

Det hjælper Too Good To Go at være en værdidreven virksomhed, men det er langt fra nok, når bæredygtighed og klimabevidsthed skal gøres konkret. Landechef Heidi Boye mener, at forandringerne skal starte i toppen for at fungere bedst.

Kampen mod madspild er kernen i Too Good To Gos forretning. Den danske startup-virksomhed er en succes i kraft af sin klare mission. Men en klar vision er ikke nok, hvis man rent faktisk vil være førende i at være etisk tænkende.

“Vores model er kommerciel, hvor vi tjener et lille fee, hver gang vi redder noget mad,” forklarer landechef i Too Good To Go Heidi Boye.

Forretningsidéen er at forbinde forretninger og forbrugere, så forretningerne kan komme af med overskudsmad, de ellers skulle smide ud, og forbrugerne kan få mad til en god værdi for pengene.

På den måde hjælper Too Good To Go med at nedbringe madspild, som er en af de helt store klimasyndere på vores klode.

“Jo mere mad vi redder, jo flere penge tjener vi. På den måde går vores forretning og mission hånd i hånd,” forklarer Heidi Boye.

Dermed ved hun godt, at hun har en af de nemmere opgaver, når det handler om etisk tænkning på ledelsesplan. For de tjener penge, fordi forbrugerne vil bæredygtighed – ikke på trods.

Ikke længere en dame med CSR

Men alle firmaer i dag bør have bæredygtighed og etik med på ledelsesgangen, mener Heidi Boye:

“Jeg anerkender ikke, at det koster noget at tænke bæredygtigt. For det koster også at lade være med at tænke bæredygtigt. Man kan miste både medarbejdere og kunder, fordi kravene stiger i alle dele af leveringskæden,” siger hun.

Det er også derfor, at bæredygtighed og etik bør begynde i ledelsen, mener Heidi Boye:

“Som udgangspunkt bør du have et eller andet form for systemansvar. En gang var CSR noget, man havde lidt på siden, og det var ofte en enkelt medarbejder, som regel en dame, der havde ansvaret. I dag er det en central del af forretningsdriften,” mener Heidi Boye.

Derfor er det vigtigt, at man som leder ser på, hvad man måler og belønner i selskabet. For hvis bæredygtigheden ikke er noget, som reelt bliver værdsat, så er det heller ikke noget, medarbejderne tager alvorligt.

1.000 pølsebrød i Midtjylland

Selvom Too Good To Go er langt fremme på bæredygtighedsdagsordenen, så er det ikke altid, at nye tiltag er gået specielt godt.

“Vi er jo også en startup, og det betyder, at vi prøver ting af. Derfor har vi også begået en masse fejl i at udvikle vores forretning. Også på måder der ikke nødvendigvis har været skalérbare,” forklarer hun og tænker blandt andet tilbage på de 1.000 pølsebrød i Midtjylland.

“Vi har jo som mission at redde så meget mad som muligt. Så da vi blev spurgt, om vi ville redde 1.000 pølsebrød, som var ved at blive for gamle, så ville vi selvfølgelig det,” forklarer hun.

Problemet var bare, at der på det tidspunkt med så kort varsel ikke var forbrugere nok i Midtjylland, som havde lyst til at komme forbi og hente pølsebrød til familien.

“Så vi endte med ikke at kunne afsætte det meste af partiet. Men vi lærte også en vigtig lektie om, hvordan vores forretningsmodel fungerer bedst”, forklarer hun.

Certificering gør etik konkret

I dag er et andet vigtigt aspekt, at når selve hovedforretningen er bundet op på bæredygtighed, så bør resten af selskabet også være det. Too Good To Go har valgt at blive B Corp-certificeret, hvilket stiller krav til dagligdagen.

Heidi Boye peger på, at de har skullet finde CO2-venlige lokaler, printe så lidt som muligt, sortere affald og have check på forbrug af varme. Her har en B Corp-certificering hjulpet med at få styr på alle led i firmaet.

“Det er for de virksomheder, der tror på, at det også er vigtigt at give tilbage til samfundet. Det sikrer os også et stort fokus på diversitet og inklusion og gør det til en naturlig del af vores forretning,” forklarer hun.

Dermed bliver de målt på både de miljømæssige og sociale aftryk, de sætter i samfundet. Desuden er der blevet sat et par dage af om året til, at medarbejderne kan arbejde frivilligt med madspildsprojekter i lokale NGO’er.

Too Good To Go startede i Danmark i 2016, men er i dag i 17 lande i Europa og Nordamerika og har 78 millioner brugere på verdensplan.

Det hjælper Too Good To Go at være en værdidreven virksomhed, men det er langt fra nok, når bæredygtighed og klimabevidsthed skal gøres konkret. Landechef Heidi Boye mener, at forandringerne skal starte i toppen for at fungere bedst.

Kampen mod madspild er kernen i Too Good To Gos forretning. Den danske startup-virksomhed er en succes i kraft af sin klare mission. Men en klar vision er ikke nok, hvis man rent faktisk vil være førende i at være etisk tænkende.

“Vores model er kommerciel, hvor vi tjener et lille fee, hver gang vi redder noget mad,” forklarer landechef i Too Good To Go Heidi Boye.

Forretningsidéen er at forbinde forretninger og forbrugere, så forretningerne kan komme af med overskudsmad, de ellers skulle smide ud, og forbrugerne kan få mad til en god værdi for pengene.

På den måde hjælper Too Good To Go med at nedbringe madspild, som er en af de helt store klimasyndere på vores klode.

“Jo mere mad vi redder, jo flere penge tjener vi. På den måde går vores forretning og mission hånd i hånd,” forklarer Heidi Boye.

Dermed ved hun godt, at hun har en af de nemmere opgaver, når det handler om etisk tænkning på ledelsesplan. For de tjener penge, fordi forbrugerne vil bæredygtighed – ikke på trods.

Ikke længere en dame med CSR

Men alle firmaer i dag bør have bæredygtighed og etik med på ledelsesgangen, mener Heidi Boye:

“Jeg anerkender ikke, at det koster noget at tænke bæredygtigt. For det koster også at lade være med at tænke bæredygtigt. Man kan miste både medarbejdere og kunder, fordi kravene stiger i alle dele af leveringskæden,” siger hun.

Det er også derfor, at bæredygtighed og etik bør begynde i ledelsen, mener Heidi Boye:

“Som udgangspunkt bør du have et eller andet form for systemansvar. En gang var CSR noget, man havde lidt på siden, og det var ofte en enkelt medarbejder, som regel en dame, der havde ansvaret. I dag er det en central del af forretningsdriften,” mener Heidi Boye.

Derfor er det vigtigt, at man som leder ser på, hvad man måler og belønner i selskabet. For hvis bæredygtigheden ikke er noget, som reelt bliver værdsat, så er det heller ikke noget, medarbejderne tager alvorligt.

1.000 pølsebrød i Midtjylland

Selvom Too Good To Go er langt fremme på bæredygtighedsdagsordenen, så er det ikke altid, at nye tiltag er gået specielt godt.

“Vi er jo også en startup, og det betyder, at vi prøver ting af. Derfor har vi også begået en masse fejl i at udvikle vores forretning. Også på måder der ikke nødvendigvis har været skalérbare,” forklarer hun og tænker blandt andet tilbage på de 1.000 pølsebrød i Midtjylland.

“Vi har jo som mission at redde så meget mad som muligt. Så da vi blev spurgt, om vi ville redde 1.000 pølsebrød, som var ved at blive for gamle, så ville vi selvfølgelig det,” forklarer hun.

Problemet var bare, at der på det tidspunkt med så kort varsel ikke var forbrugere nok i Midtjylland, som havde lyst til at komme forbi og hente pølsebrød til familien.

“Så vi endte med ikke at kunne afsætte det meste af partiet. Men vi lærte også en vigtig lektie om, hvordan vores forretningsmodel fungerer bedst”, forklarer hun.

Certificering gør etik konkret

I dag er et andet vigtigt aspekt, at når selve hovedforretningen er bundet op på bæredygtighed, så bør resten af selskabet også være det. Too Good To Go har valgt at blive B Corp-certificeret, hvilket stiller krav til dagligdagen.

Heidi Boye peger på, at de har skullet finde CO2-venlige lokaler, printe så lidt som muligt, sortere affald og have check på forbrug af varme. Her har en B Corp-certificering hjulpet med at få styr på alle led i firmaet.

“Det er for de virksomheder, der tror på, at det også er vigtigt at give tilbage til samfundet. Det sikrer os også et stort fokus på diversitet og inklusion og gør det til en naturlig del af vores forretning,” forklarer hun.

Dermed bliver de målt på både de miljømæssige og sociale aftryk, de sætter i samfundet. Desuden er der blevet sat et par dage af om året til, at medarbejderne kan arbejde frivilligt med madspildsprojekter i lokale NGO’er.

Too Good To Go startede i Danmark i 2016, men er i dag i 17 lande i Europa og Nordamerika og har 78 millioner brugere på verdensplan.

Det hjælper Too Good To Go at være en værdidreven virksomhed, men det er langt fra nok, når bæredygtighed og klimabevidsthed skal gøres konkret. Landechef Heidi Boye mener, at forandringerne skal starte i toppen for at fungere bedst.

Kampen mod madspild er kernen i Too Good To Gos forretning. Den danske startup-virksomhed er en succes i kraft af sin klare mission. Men en klar vision er ikke nok, hvis man rent faktisk vil være førende i at være etisk tænkende.

“Vores model er kommerciel, hvor vi tjener et lille fee, hver gang vi redder noget mad,” forklarer landechef i Too Good To Go Heidi Boye.

Forretningsidéen er at forbinde forretninger og forbrugere, så forretningerne kan komme af med overskudsmad, de ellers skulle smide ud, og forbrugerne kan få mad til en god værdi for pengene.

På den måde hjælper Too Good To Go med at nedbringe madspild, som er en af de helt store klimasyndere på vores klode.

“Jo mere mad vi redder, jo flere penge tjener vi. På den måde går vores forretning og mission hånd i hånd,” forklarer Heidi Boye.

Dermed ved hun godt, at hun har en af de nemmere opgaver, når det handler om etisk tænkning på ledelsesplan. For de tjener penge, fordi forbrugerne vil bæredygtighed – ikke på trods.

Ikke længere en dame med CSR

Men alle firmaer i dag bør have bæredygtighed og etik med på ledelsesgangen, mener Heidi Boye:

“Jeg anerkender ikke, at det koster noget at tænke bæredygtigt. For det koster også at lade være med at tænke bæredygtigt. Man kan miste både medarbejdere og kunder, fordi kravene stiger i alle dele af leveringskæden,” siger hun.

Det er også derfor, at bæredygtighed og etik bør begynde i ledelsen, mener Heidi Boye:

“Som udgangspunkt bør du have et eller andet form for systemansvar. En gang var CSR noget, man havde lidt på siden, og det var ofte en enkelt medarbejder, som regel en dame, der havde ansvaret. I dag er det en central del af forretningsdriften,” mener Heidi Boye.

Derfor er det vigtigt, at man som leder ser på, hvad man måler og belønner i selskabet. For hvis bæredygtigheden ikke er noget, som reelt bliver værdsat, så er det heller ikke noget, medarbejderne tager alvorligt.

1.000 pølsebrød i Midtjylland

Selvom Too Good To Go er langt fremme på bæredygtighedsdagsordenen, så er det ikke altid, at nye tiltag er gået specielt godt.

“Vi er jo også en startup, og det betyder, at vi prøver ting af. Derfor har vi også begået en masse fejl i at udvikle vores forretning. Også på måder der ikke nødvendigvis har været skalérbare,” forklarer hun og tænker blandt andet tilbage på de 1.000 pølsebrød i Midtjylland.

“Vi har jo som mission at redde så meget mad som muligt. Så da vi blev spurgt, om vi ville redde 1.000 pølsebrød, som var ved at blive for gamle, så ville vi selvfølgelig det,” forklarer hun.

Problemet var bare, at der på det tidspunkt med så kort varsel ikke var forbrugere nok i Midtjylland, som havde lyst til at komme forbi og hente pølsebrød til familien.

“Så vi endte med ikke at kunne afsætte det meste af partiet. Men vi lærte også en vigtig lektie om, hvordan vores forretningsmodel fungerer bedst”, forklarer hun.

Certificering gør etik konkret

I dag er et andet vigtigt aspekt, at når selve hovedforretningen er bundet op på bæredygtighed, så bør resten af selskabet også være det. Too Good To Go har valgt at blive B Corp-certificeret, hvilket stiller krav til dagligdagen.

Heidi Boye peger på, at de har skullet finde CO2-venlige lokaler, printe så lidt som muligt, sortere affald og have check på forbrug af varme. Her har en B Corp-certificering hjulpet med at få styr på alle led i firmaet.

“Det er for de virksomheder, der tror på, at det også er vigtigt at give tilbage til samfundet. Det sikrer os også et stort fokus på diversitet og inklusion og gør det til en naturlig del af vores forretning,” forklarer hun.

Dermed bliver de målt på både de miljømæssige og sociale aftryk, de sætter i samfundet. Desuden er der blevet sat et par dage af om året til, at medarbejderne kan arbejde frivilligt med madspildsprojekter i lokale NGO’er.

Too Good To Go startede i Danmark i 2016, men er i dag i 17 lande i Europa og Nordamerika og har 78 millioner brugere på verdensplan.

Det hjælper Too Good To Go at være en værdidreven virksomhed, men det er langt fra nok, når bæredygtighed og klimabevidsthed skal gøres konkret. Landechef Heidi Boye mener, at forandringerne skal starte i toppen for at fungere bedst.

Kampen mod madspild er kernen i Too Good To Gos forretning. Den danske startup-virksomhed er en succes i kraft af sin klare mission. Men en klar vision er ikke nok, hvis man rent faktisk vil være førende i at være etisk tænkende.

“Vores model er kommerciel, hvor vi tjener et lille fee, hver gang vi redder noget mad,” forklarer landechef i Too Good To Go Heidi Boye.

Forretningsidéen er at forbinde forretninger og forbrugere, så forretningerne kan komme af med overskudsmad, de ellers skulle smide ud, og forbrugerne kan få mad til en god værdi for pengene.

På den måde hjælper Too Good To Go med at nedbringe madspild, som er en af de helt store klimasyndere på vores klode.

“Jo mere mad vi redder, jo flere penge tjener vi. På den måde går vores forretning og mission hånd i hånd,” forklarer Heidi Boye.

Dermed ved hun godt, at hun har en af de nemmere opgaver, når det handler om etisk tænkning på ledelsesplan. For de tjener penge, fordi forbrugerne vil bæredygtighed – ikke på trods.

Ikke længere en dame med CSR

Men alle firmaer i dag bør have bæredygtighed og etik med på ledelsesgangen, mener Heidi Boye:

“Jeg anerkender ikke, at det koster noget at tænke bæredygtigt. For det koster også at lade være med at tænke bæredygtigt. Man kan miste både medarbejdere og kunder, fordi kravene stiger i alle dele af leveringskæden,” siger hun.

Det er også derfor, at bæredygtighed og etik bør begynde i ledelsen, mener Heidi Boye:

“Som udgangspunkt bør du have et eller andet form for systemansvar. En gang var CSR noget, man havde lidt på siden, og det var ofte en enkelt medarbejder, som regel en dame, der havde ansvaret. I dag er det en central del af forretningsdriften,” mener Heidi Boye.

Derfor er det vigtigt, at man som leder ser på, hvad man måler og belønner i selskabet. For hvis bæredygtigheden ikke er noget, som reelt bliver værdsat, så er det heller ikke noget, medarbejderne tager alvorligt.

1.000 pølsebrød i Midtjylland

Selvom Too Good To Go er langt fremme på bæredygtighedsdagsordenen, så er det ikke altid, at nye tiltag er gået specielt godt.

“Vi er jo også en startup, og det betyder, at vi prøver ting af. Derfor har vi også begået en masse fejl i at udvikle vores forretning. Også på måder der ikke nødvendigvis har været skalérbare,” forklarer hun og tænker blandt andet tilbage på de 1.000 pølsebrød i Midtjylland.

“Vi har jo som mission at redde så meget mad som muligt. Så da vi blev spurgt, om vi ville redde 1.000 pølsebrød, som var ved at blive for gamle, så ville vi selvfølgelig det,” forklarer hun.

Problemet var bare, at der på det tidspunkt med så kort varsel ikke var forbrugere nok i Midtjylland, som havde lyst til at komme forbi og hente pølsebrød til familien.

“Så vi endte med ikke at kunne afsætte det meste af partiet. Men vi lærte også en vigtig lektie om, hvordan vores forretningsmodel fungerer bedst”, forklarer hun.

Certificering gør etik konkret

I dag er et andet vigtigt aspekt, at når selve hovedforretningen er bundet op på bæredygtighed, så bør resten af selskabet også være det. Too Good To Go har valgt at blive B Corp-certificeret, hvilket stiller krav til dagligdagen.

Heidi Boye peger på, at de har skullet finde CO2-venlige lokaler, printe så lidt som muligt, sortere affald og have check på forbrug af varme. Her har en B Corp-certificering hjulpet med at få styr på alle led i firmaet.

“Det er for de virksomheder, der tror på, at det også er vigtigt at give tilbage til samfundet. Det sikrer os også et stort fokus på diversitet og inklusion og gør det til en naturlig del af vores forretning,” forklarer hun.

Dermed bliver de målt på både de miljømæssige og sociale aftryk, de sætter i samfundet. Desuden er der blevet sat et par dage af om året til, at medarbejderne kan arbejde frivilligt med madspildsprojekter i lokale NGO’er.

Too Good To Go startede i Danmark i 2016, men er i dag i 17 lande i Europa og Nordamerika og har 78 millioner brugere på verdensplan.

Det hjælper Too Good To Go at være en værdidreven virksomhed, men det er langt fra nok, når bæredygtighed og klimabevidsthed skal gøres konkret. Landechef Heidi Boye mener, at forandringerne skal starte i toppen for at fungere bedst.

Kampen mod madspild er kernen i Too Good To Gos forretning. Den danske startup-virksomhed er en succes i kraft af sin klare mission. Men en klar vision er ikke nok, hvis man rent faktisk vil være førende i at være etisk tænkende.

“Vores model er kommerciel, hvor vi tjener et lille fee, hver gang vi redder noget mad,” forklarer landechef i Too Good To Go Heidi Boye.

Forretningsidéen er at forbinde forretninger og forbrugere, så forretningerne kan kom-me af med overskudsmad, de ellers skulle smide ud, og forbrugerne kan få mad til en god værdi for pengene.

På den måde hjælper Too Good To Go med at nedbringe madspild, som er en af de helt store klimasyndere på vores klode.

“Jo mere mad vi redder, jo flere penge tjener vi. På den måde går vores forretning og mission hånd i hånd,” forklarer Heidi Boye.

Dermed ved hun godt, at hun har en af de nemmere opgaver, når det handler om etisk tænkning på ledelsesplan. For de tjener penge, fordi forbrugerne vil bæredygtighed – ikke på trods.

Ikke længere en dame med CSR

Men alle firmaer i dag bør have bæredygtighed og etik med på ledelsesgangen, mener Heidi Boye:

“Jeg anerkender ikke, at det koster noget at tænke bæredygtigt. For det koster også at lade være med at tænke bæredygtigt. Man kan miste både medarbejdere og kunder, fordi kravene stiger i alle dele af leveringskæden,” siger hun.

Det er også derfor, at bæredygtighed og etik bør begynde i ledelsen, mener Heidi Boye:

“Som udgangspunkt bør du have et eller andet form for systemansvar. En gang var CSR noget, man havde lidt på siden, og det var ofte en enkelt medarbejder, som regel en dame, der havde ansvaret. I dag er det en central del af forretningsdriften,” mener Heidi Boye.

Derfor er det vigtigt, at man som leder ser på, hvad man måler og belønner i selskabet. For hvis bæredygtigheden ikke er noget, som reelt bliver værdsat, så er det heller ikke noget, medarbejderne tager alvorligt.

1.000 pølsebrød i Midtjylland

Selvom Too Good To Go er langt fremme på bæredygtighedsdagsordenen, så er det ikke altid, at nye tiltag er gået specielt godt.

“Vi er jo også en startup, og det betyder, at vi prøver ting af. Derfor har vi også begået en masse fejl i at udvikle vores forretning. Også på måder der ikke nødvendigvis har været skalérbare,” forklarer hun og tænker blandt andet tilbage på de 1.000 pølsebrød i Midtjylland.

“Vi har jo som mission at redde så meget mad som muligt. Så da vi blev spurgt, om vi ville redde 1.000 pølsebrød, som var ved at blive for gamle, så ville vi selvfølgelig det,” forklarer hun.

Problemet var bare, at der på det tidspunkt med så kort varsel ikke var forbrugere nok i Midtjylland, som havde lyst til at komme forbi og hente pølsebrød til familien.

“Så vi endte med ikke at kunne afsætte det meste af partiet. Men vi lærte også en vigtig lektie om, hvordan vores forretningsmodel fungerer bedst”, forklarer hun.

Certificering gør etik konkret

I dag er et andet vigtigt aspekt, at når selve hovedforretningen er bundet op på bære-

dygtighed, så bør resten af selskabet også være det. Too Good To Go har valgt at blive B Corp-certificeret, hvilket stiller krav til dagligdagen.

Heidi Boye peger på, at de har skullet finde CO2-venlige lokaler, printe så lidt som mu-ligt, sortere affald og have check på forbrug af varme. Her har en B Corp-certificering hjulpet med at få styr på alle led i firmaet.

“Det er for de virksomheder, der tror på, at det også er vigtigt at give tilbage til samfundet. Det sikrer os også et stort fokus på diversitet og inklusion og gør det til en naturlig del af vores forretning,” forklarer hun.

Dermed bliver de målt på både de miljømæssige og sociale aftryk, de sætter i samfundet. Desuden er der blevet sat et par dage af om året til, at medarbejderne kan arbejde frivilligt med madspildsprojekter i lokale NGO’er.

Too Good To Go startede i Danmark i 2016, men er i dag i 17 lande i Europa og Nordamerika og har 78 millioner brugere på verdensplan.

Det hjælper Too Good To Go at være en værdidreven virksomhed, men det er langt fra nok, når bæredygtighed og klimabevidsthed skal gøres konkret. Landechef Heidi Boye mener, at forandringerne skal starte i toppen for at fungere bedst.

Kampen mod madspild er kernen i Too Good To Gos forretning. Den danske startup-virksomhed er en succes i kraft af sin klare mission. Men en klar vision er ikke nok, hvis man rent faktisk vil være førende i at være etisk tænkende.

“Vores model er kommerciel, hvor vi tjener et lille fee, hver gang vi redder noget mad,” forklarer landechef i Too Good To Go Heidi Boye.

Forretningsidéen er at forbinde forretninger og forbrugere, så forretningerne kan kom-me af med overskudsmad, de ellers skulle smide ud, og forbrugerne kan få mad til en god værdi for pengene.

På den måde hjælper Too Good To Go med at nedbringe madspild, som er en af de helt store klimasyndere på vores klode.

“Jo mere mad vi redder, jo flere penge tjener vi. På den måde går vores forretning og mission hånd i hånd,” forklarer Heidi Boye.

Dermed ved hun godt, at hun har en af de nemmere opgaver, når det handler om etisk tænkning på ledelsesplan. For de tjener penge, fordi forbrugerne vil bæredygtighed – ikke på trods.

Ikke længere en dame med CSR

Men alle firmaer i dag bør have bæredygtighed og etik med på ledelsesgangen, mener Heidi Boye:

“Jeg anerkender ikke, at det koster noget at tænke bæredygtigt. For det koster også at lade være med at tænke bæredygtigt. Man kan miste både medarbejdere og kunder, fordi kravene stiger i alle dele af leveringskæden,” siger hun.

Det er også derfor, at bæredygtighed og etik bør begynde i ledelsen, mener Heidi Boye:

“Som udgangspunkt bør du have et eller andet form for systemansvar. En gang var CSR noget, man havde lidt på siden, og det var ofte en enkelt medarbejder, som regel en dame, der havde ansvaret. I dag er det en central del af forretningsdriften,” mener Heidi Boye.

Derfor er det vigtigt, at man som leder ser på, hvad man måler og belønner i selskabet. For hvis bæredygtigheden ikke er noget, som reelt bliver værdsat, så er det heller ikke noget, medarbejderne tager alvorligt.

1.000 pølsebrød i Midtjylland

Selvom Too Good To Go er langt fremme på bæredygtighedsdagsordenen, så er det ikke altid, at nye tiltag er gået specielt godt.

“Vi er jo også en startup, og det betyder, at vi prøver ting af. Derfor har vi også begået en masse fejl i at udvikle vores forretning. Også på måder der ikke nødvendigvis har været skalérbare,” forklarer hun og tænker blandt andet tilbage på de 1.000 pølsebrød i Midt-

jylland.

“Vi har jo som mission at redde så meget mad som muligt. Så da vi blev spurgt, om vi ville redde 1.000 pølsebrød, som var ved at blive for gamle, så ville vi selvfølgelig det,” forklarer hun.

Problemet var bare, at der på det tidspunkt med så kort varsel ikke var forbrugere nok i Midtjylland, som havde lyst til at komme forbi og hente pølsebrød til familien.

“Så vi endte med ikke at kunne afsætte det meste af partiet. Men vi lærte også en vigtig lektie om, hvordan vores forretningsmodel fungerer bedst”, forklarer hun.

Certificering gør etik konkret

I dag er et andet vigtigt aspekt, at når selve hovedforretningen er bundet op på bære-

dygtighed, så bør resten af selskabet også være det. Too Good To Go har valgt at blive B Corp-certificeret, hvilket stiller krav til dagligdagen.

Rasmus Mark Pedersen

Læs også

Har du fundet din praktikplads til næste semester?

Har du fundet din praktikplads til næste semester?

F5 er en ung og ambitiøs virksomhed, som stræber efter at være Danmarks foretrukne leverandør indenfor lederudvikling. Vi har gennem de seneste 6 år samlet ca. 2000 ledere fra Danmarks største organisationer til sparring via netværksgrupper, foredrag, konferencer og...

read more
“I et eksternt netværk kan du tale frit”

“I et eksternt netværk kan du tale frit”

Er man som leder medlem af et internt organisationsnetværk, kan det til tider være svært at tale rent ud af posen. Det mener Henriete Siff Thomsen, der er centerleder i Frederikssund Kommune. Hun føler, at der er et andet fortrolighedsrum i hendes netværk hos F5...

read more
“Intimitet er nøglen til lederskab”

“Intimitet er nøglen til lederskab”

Lederudvikling kommer i mange afskygninger, men der er stor forskel på udbyttet, mener Stefan Schlie, der er Head of WTG Engineering i Vattenfall. Han går både til workshops og konferencer, men peger på, at et netværk med kontinuitet og intimitet har mest at byde...

read more

Medlemskaber

Som medlem hos F5 er du altid på forkant med de nyeste trends og tendenser indenfor ledelse og lederudvikling. Vi samler nysgerrige og ambitiøse ledere, der har fokus på personlig udvikling gennem sparring og faglige diskussioner.

Vil du være med i et professionelt ledernetværk eller blot have adgang til alle vores konferencer og foredrag, så bliv klogere på dine muligheder her.

Hent PDF om netværket

Indtast dine oplysninger og få adgang til PDF'en.

Source - network group

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Få en gratis workbook.

Indtast dine oplysninger og vi sender dig en rabatkode, der giver dig én gratis workbook.

Tak.

Tal med en rådgiver.

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Få en gratis workbook.

Indtast dine oplysninger og vi sender dig en rabatkode, der giver dig én gratis workbook.

Tak.

Tal med en rådgiver.

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Tal med en rådgiver.

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Tal med en rådgiver.

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Tal med en rådgiver.

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Tal med en rådgiver.

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Tal med en rådgiver.

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Tal med en rådgiver.

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Tal med en rådgiver.

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette kursus?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Er du interesseret i dette kursus?

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source

Tak.

Indtast dine oplysninger og modtag vores eventkalender i din mailindbakke

Source

Tak.

Indtast dine oplysninger og modtag kursusbeskrivelse i din mailindbakke

Source

Tak.

Indtast dine oplysninger og modtag netværksbeskrivelsen i din mailindbakke

Source

Tak.

Indtast dine oplysninger og modtag netværksbeskrivelsen i din mailindbakke

Source

Tak.

Tal med en rådgiver.

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source - counseling

Tak.

Tal med en rådgiver.

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source - counseling

Tak.

Tal med en rådgiver.

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source - counseling

Tak.

Tal med en rådgiver.

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source - counseling

Tak.

Tal med en rådgiver.

Indtast dine oplysninger og vi vil kontakte dig.

Source - counseling

Tak.

Indtast dine oplysninger og modtag brochuren om medlemskabet i din mailindbakke

Source - membership PDFs

Tak.

Indtast dine oplysninger og modtag brochuren om medlemskabet i din mailindbakke

Source - membership PDFs

Tak.

Are you interested in this network group?

Fill out the form and we will contact you.

Source - counseling

Thank you.

Are you interested in this network group?

Fill out the form and get access to the PDF about the network.

Netværksbeskrivelser

Thank you.

Er du interesseret i dette netværk?

Indtast dine oplysninger og få adgang til PDF'en om netværksgruppen.

Netværksbeskrivelser