da
da
en sv nl

Network Director MADS CRAMER

Communication New Agenda

Kommunikatørers fornemmeste opgave er i dag at styrke brandet i en tid, hvor marketing, kommunikation og content smelter sammen. Derfor skal kommunikatører fremover spille en større strategisk og kommerciel rolle.

Som kommunikatør handler det ikke længere kun om historiefortælling og om at skabe værdifuldt indhold. Det handler også om at bruge sin indsigt til at positionere virksomheden, aktivere sine ambassadører – internt såvel som eksternt – og designe kampagner, der understøtter og styrker brandet. Det kræver, at kommunikatører kan navigere i marcom-landskabet og oversætte budskaber til digitalt indhold.

BEST PRACTICE SOM INSPIRATION

I netværket arbejder vi med, hvordan du kan navigere i en digital tid og tage et større strategisk ansvar. Det gør vi ved at omsætte de nyeste trends og inspiration fra cases til håndgribelige værktøjer og diskutere, hvordan du kan implementere dem i din virksomhed. Vi ser også på, hvordan du måler din værdi, sammensætter stærke teams og samarbejder tættere med marketing.

MADS CRAMER

Mads Cramer har været en styrende kraft for implementering af digital kommunikation for nogle af Danmarks største virksomheder og verdens største brands. Med en baggrund som Director i Geelmuyden Kiese, chefstrateg for content i Danske Bank og i sit nuværende job som Head of Brand and Content i Saxo Bank ved han, hvad der skal til for at bringe en kommunikationsstrategi ned på et operationelt plan.