da
da
sv

Network Director MICHAEL RAFFNSØE

Customers: The New Agenda

Hvordan orkestrerer vi vores marketingindsatser, så vi bygger salg og loyalitet ud fra kundens behov? Det bliver et stadig mere centralt spørgsmål – både i et strategisk og i et marketingsmæssigt perspektiv.
I netværket stiller vi skarpt på kunderejsen og kundeoplevelsen, samt styrker medlemmernes evner til strategisk at kunne kortlægge de indsatser, der kan optimere disse. Netværket er relevant for alle marketeers, der har et ledelsesansvar inden for detail, marketing, B2C eller B2B.
Vi tematiserer vinklerne på kunderejsen og kundeoplevelsen med fokus på digitale løsninger bl.a. indenfor omnichannel og kreative app-løsninger. Vi bliver også klogere på de seneste nudging-teknikker, så vi fremadrettet kan give en kundeoplevelse i verdensklasse.
Endelig arbejder vi med vores ledelsesroller både i forhold til medarbejdere, direktion og bestyrelse. Så vi på den måde sikrer, at medlemmernes kompetencer kan omsættes til handlekraft i organisationen.

MICHAEL RAFFNSØE

Michael Raffnsøe har mere end 25 års ledererfaring i marketingbranchen, hvor han har arbejdet sammen med firmaer som Coca Cola, Sony, og Procter & Gamble. Han er i dag ekstern lektor i international marketing og financial marketing ved CBS og medejer af Max Burger i Danmark. Michael har tidligere været administrerende direktør i Huset Markedsføring og i den danske afdeling af Saatchi & Saatchi.