da
da
en sv nl

Network Director MICHAEL RAFFNSØE

Next Generation Marketing Øst

Alt imens marketingsansvarlige skal omstille sig og skabe værdi i en teknologifyldt hverdag, skal de også sikre sig mere indflydelse i virksomheden. Det stiller både faglige og ledelsesmæssige krav.

Digitaliseringen har ændret spillereglerne for marketing. I dag er der et væld af kanaler, kunderne kan kontakte en døgnet rundt, og budskaberne skal ikke længere tage afsæt i, hvad virksomheden vil fortælle, men hvad modtagerne vil høre om. Samtidig skal marketingsansvarlige bruge deres indsigt i kunderejsen til at vinde mere ledelsesterræn, så virksomheden får et kundevendt perspektiv og hele tiden er opdateret på, hvordan markedet rykker sig. 

KUNDEPERSPEKTIV PÅ DIGITALE REDSKABER OG LEDELSE

I netværket diskuterer vi, hvordan du kan gøre dig relevant overfor kunderne og ledelsen, og hvordan du kan tilpasse dine marketingsaktiviteter til den digitale dagsorden. Vi henter både inspiration fra cases og vores egne udfordringer og succeser, så du og virksomheden kan rykke jer.

MICHAEL RAFFNSØE

Michael Raffnsøe har mere end 25 års ledererfaring i marketingbranchen, hvor han har arbejdet sammen med firmaer som Coca Cola, Sony, og Procter & Gamble. Han er i dag ekstern lektor i international marketing og financial marketing ved CBS og medejer af Max Burger i Danmark. Michael har tidligere været administrerende direktør i Huset Markedsføring og i den danske afdeling af Saatchi & Saatchi.