da
da
sv

Årets F5 netværksgruppe er fundet

5 min

F5 har for første gang valgt at kåre årets netværksgruppe for at fremhæve og rose de medlemmer, der konstant sætter høje standarder for, hvad der er muligt i et netværk hos F5.

F5 har mere end 70 værdiskabende og alsidige netværksgrupper, som alle består af engagerede medlemmer. Som led i vores nye loyalitetsprogram, har vi dog valgt at give os selv en svær opgave ved at kåre årets netværksgruppe. Det har vi gjort både for at fremhæve gruppens medlemmer, men også for at fortælle en positiv historie videre til vores øvrige grupper til inspiration.

Årets F5 netværksgruppe er: Fremtidens Supportfunktion

Valget af Fremtidens Supportfunktion-gruppen (EA’ere, PA’ere og sekretærer) er ingen tilfældighed. Ud over et stærkt sammenhold og et højt fagligt udbytte er medlemmerne også blevet så sammentømrede, at de afholder julefrokoster, har været på strandhotel og sågar er på julegaver. Bag kåringen ligger tilmed en utrolig høj tilfredshed blandt medlemmerne og over 80 procent mødedeltagelse. Spørger man medlemmerne selv, kommer prisen dog ikke som den helt store overraskelse.

“Det er et stort skulderklap, men nej – prisen kommer faktisk ikke bag på mig, da vores gruppe bare fungerer super godt. Vi er virkelig blevet en utrolig fasttømret gruppe bestående af en bred skare af personligheder. Selvom flere af os sidder med forskellige arbejdsopgaver, så har vi alle en følelse af at udfylde en særlig rolle mellem topledelse og medarbejdere. En rolle som vi alle tager utrolig seriøst, og derfor er det befriende at være med i et lukket netværk, hvor man kan dele sine tanker, udfordringer og overvejelser”, forklarer Helle Frøslev, der arbejder som personal assistant i Nets.

Et andet gruppemedlem er Marianne Kranker, der ligesom Helle Frøslev lægger vægt på netværkets sammensætning af medlemmer.

“Vi er nogle virkelig dedikerede personligheder, der alle sidder i stillinger, hvor vi måske ikke altid kommer så tydeligt på banen – vi står ofte i baggrunden. I vores gruppe får vi dog en mulighed for selv at være i centrum. Det foregår blandt ligesindede, hvor vi har mulighed for at dele viden, netværke og lave cases”, forklarer Marianne Kranker og tilføjer:

“Jeg tror, at prisen både er givet på baggrund af det faglige udbytte, vi tager med hver gang, men også på baggrund af det stærke sammenhold, som vi var ret hurtige til at opbygge. Det er ikke en given ting. Vi er også gode til at tage imod nye medlemmer, og så må man også bare rose F5 for at have været rigtig gode til at køre de her møder og få nogle relevante indlægsholdere ind”, lyder det.

Det samme påpeger Helle Frøslev, der dog før sin indtræden i gruppen havde sine forbehold.

“Succesen er primært vores fortjeneste, men den skyldes også F5’s koncept, som bare holder. Før jeg startede i gruppen, havde jeg en lang og grundig snak med F5, hvori jeg opsatte nogle kriterier for, hvad det ville kræve, for at jeg ønskede at være med. Jeg havde ikke været medlem af en netværksgruppe i mange år, da jeg ikke fik det store udbytte ud af det sidste netværk, jeg var med i. Så inden jeg takkede ja til F5, sikrede jeg mig, at det var et seriøst netværk med kant. Det blev jeg lovet, og det har jeg fået”, forklarer hun og tilføjer:

“Vi er her ikke for at hygge og drikke kaffe – det kan vi gøre hvor som helst. Vi er medlemmer for at få et fagligt udbytte. Vi skal kunne lære noget og samtidig bringe noget med ind, som andre kan blive klogere af. Alt dette har vi fundet i vores netværksgruppe”, siger Helle Frøslev.

Hos F5 har Head of Member Experience and Product Development, Leon Voss, kun roser tilovers for årets netværksgruppe.

“Det er første gang i år, at vi kårer årets netværksgruppe, og de kriterier, vi har bedømt ud fra, er først og fremmest engagement, sammenhold, tilfredshed og initiativ. Her må man sige, at Fremtidens Supportfunktion har brilleret, og vi har – mig bekendt – aldrig set en netværksgruppe vise så meget engagement og taget så mange fine initiativer i deres første år”, siger han og afslutter:

“Kåringen er yderst velfortjent, og det har været en fornøjelse at følge deres udvikling. Jeg glæder mig til følge dem i de kommende år, og vi vil i hvert fald gøre vores for at holde det høje niveau, de har lagt for dagen.”

Ud over titlen har Fremtidens Supportfunktion vundet en aften med servering af lækre retter samt vinsmagning i Tempelriddersalen i Ny Kongensgade, samt et F5 Inspiration-medlemskab til hver deltager, som de kan give videre til en god kollega.