Du har ingen produkter i din kurv.
Kommunikatørers fornemmeste opgave er i dag…
…at styrke brandet i en tid, hvor marketing, kommunikation og content smelter sammen. Derfor skal kommunikatører fremover spille en større strategisk og kommerciel rolle.
Som kommunikatør handler det ikke længere kun om historiefortælling og om at skabe værdifuldt indhold. Det handler også om at bruge sin indsigt til at positionere virksomheden, aktivere sine ambassadører – internt såvel som eksternt – og designe kampagner, der understøtter og styrker brandet. Det kræver, at kommunikatører kan navigere i marcom-landskabet og oversætte budskaber til digitalt indhold.
Best practice som inspiration
I netværket arbejder vi med, hvordan du kan navigere i en digital tid og tage et større strategisk ansvar. Det gør vi ved at omsætte de nyeste trends og inspiration fra cases til håndgribelige værktøjer og diskutere, hvordan du kan implementere dem i din virksomhed. Vi ser også på, hvordan du måler din værdi, sammensætter stærke teams og samarbejder tættere med marketing.
MADS CRAMER
Mads Cramer har været en styrende kraft for implementering af digital kommunikation for nogle af Danmarks største virksomheder og verdens største brands. Med en baggrund som Director i Geelmuyden Kiese, chefstrateg for content i Danske Bank og i sit nuværende job som Head of Brand and Content i Saxo Bank ved han, hvad der skal til for at bringe en kommunikationsstrategi ned på et operationelt plan.
TEMATIKKER
Som medlem kommer du på forkant med den nyeste viden og udvikling inden for ledelse. Her er et par eksempler på temaer, vi har behandlet i netværksgruppen i løbet af de sidste år:
Det gode bureausamarbejde
Vi har alle prøvet det, når et bureau har fortryllet os med deres kreativitet eller teknologiforståelse, men også når alt går galt, og dit projekt med bureauet kulsejler. Hvad er opskriften på et godt bureausamarbejde?
Talspersoner i kommunikation og marketing
Effekten af kommunikation og branding-indsats
Hvordan arbejder vi med de målbare enheder af kommunikation, marketing og branding. Vi skal inspirere hinanden til, hvordan vi kan blive dygtigere til at sætte KPI’er på vores arbejde, og så får vi besøg af Kantar Gallup, et af verdens største analysehuse, som skal hjælpe os med at forstå hvilke metoder og discipliner, vi kan bringe i spil for at styrke effektmålingen.
HAR DU SPØRGSMÅL?
Hvis du vil du vide mere om vores netværk, medlemskaber eller andet, så lad os tage en snak om det sammen.