Du har ingen produkter i din kurv.
Communication New Agenda
Kommunikatørers fornemmeste opgave er i dag at styrke brandet i en tid, hvor marketing, kommunikation og content smelter sammen. Derfor skal kommunikatører fremover spille en større strategisk og kommerciel rolle.
Som kommunikatør handler det ikke længere kun om historiefortælling og om at skabe værdifuldt indhold. Det handler også om at bruge sin indsigt til at positionere virksomheden, aktivere sine ambassadører – internt såvel som eksternt – og designe kampagner, der understøtter og styrker brandet. Det kræver, at kommunikatører kan navigere i marcom-landskabet og oversætte budskaber til digitalt indhold.
Best practice som inspiration
I netværket arbejder vi med, hvordan du kan navigere i en digital tid og tage et større strategisk ansvar. Det gør vi ved at omsætte de nyeste trends og inspiration fra cases til håndgribelige værktøjer og diskutere, hvordan du kan implementere dem i din virksomhed. Vi ser også på, hvordan du måler din værdi, sammensætter stærke teams og samarbejder tættere med marketing.
MADS CRAMER
Mads Cramer har været en styrende kraft for implementering af digital kommunikation for nogle af Danmarks største virksomheder og verdens største brands. Med en baggrund som Director i Geelmuyden Kiese, chefstrateg for content i Danske Bank og i sit nuværende job som Head of Brand and Content i Saxo Bank ved han, hvad der skal til for at bringe en kommunikationsstrategi ned på et operationelt plan.
MADS CRAMER
Mads Cramer har været en styrende kraft for implementering af digital kommunikation for nogle af Danmarks største virksomheder og verdens største brands. Med en baggrund som Director i Geelmuyden Kiese, chefstrateg for content i Danske Bank og i sit nuværende job som Head of Brand and Content i Saxo Bank ved han, hvad der skal til for at bringe en kommunikationsstrategi ned på et operationelt plan.
Keywords
Hvordan bliver marketingchefen og kommunikationschefen bedste venner?
Effektiv og succesfuld brug af SoMe i virksomhederne
Fokus på bæredygtighedsagendaen
Hvis virksomheder ikke formår at samarbejde på tværs af marketing og kommunikation, så opnår de ikke det fulde potentiale af, når kreativ marketing møder strategisk kommunikation. Samtidig forventer fremtidens kunder og brugere mere end nogensinde før, at oplevelsen og kommunikationen er konsistent på tværs af kanaler.
SoMe er blevet en fast del af alle virksomheders og organisationers værktøjskasse, men de fleste ansatte med det faglige ansvarsområde finder det udfordrende at holde sig opdateret på de senste tendenser på området, i og med at både den annoncerede del af SoMe-tilstedeværelsen stiger og bliver mere kompleks, samt at risicived at være til stede bliver vanskeligere at bedømme. Samtidig kan sociale medier være en yderst værdifuld kanal til at nå ud til din målgruppe og være i direkte dialog med dem.
Mange virksomheder oplever et stigende krav fra kunder og stakeholders til deres bæredygtighedsstrategi. Ligeledes er der muligheder i at positionere sig på netop denne agenda, men hvordan gøres det, så det er troværdigt i forhold til, hvad virksomheden står for?