Du har ingen produkter i din kurv.
Netværket henvender sig til salgsdirektører…
…der vil udvikle deres ledelsespraksis og følge med morgendagens udvikling inden for salg og ledelse. Strategisk salgsledelse handler først og fremmest om at kunne skabe resultater gennem klar strategisk og taktisk retning, men samtidig også om at kunne sikre en sund og bæredygtig salgskultur.
Vi sætter i netværket fokus på:
- Hvordan man strategisk kan skabe resultater på kort og langt sigte
- Hvordan motivationsfaktorerne ændrer sig, og hvad du kan gøre for at tilpasse dig de krav, der er til dig som leder
- Hvordan du skaber en bæredygtig salgskultur og undgår udbrændte medarbejdere
- Strategisk fokus på rekruttering, talentudvikling og fastholdelse
- Hvordan man sikrer indflydelse opad og på tværs i organisationen
HENRIK BUSCH
Henrik Busch har mere end 35 års erhvervserfaring og har arbejdet med ledelse og bestyrelser gennem mange år. De seneste ti år har Henrik drevet professionelle netværk, og han deler ud af sin erfaring med at arbejde med udvikling af supportfunktioner og derved gøre direktionerne bedre. Med Henrik som Network Director får du en personlig sparringspartner, der kan være med til at udfordre dig på job og karriere.
TEMATIKKER
Som medlem kommer du på forkant med den nyeste viden og udvikling inden for ledelse. Her er et par eksempler på temaer, vi har behandlet i netværksgruppen i løbet af de sidste år:
Fremtidens organisation
Relationer, meningsfulde strukturer og selvledelse bliver fremover vigtigere end kontrol. Derfor diskuterer vi, hvad det betyder for din organisation, ledelsesform og sammensætningen af kompetencerne – og ikke mindst, hvordan den kan påvirke dit strategiske arbejde som salgsleder.
New Normal
Er det tid til at kigge alle vedligeholdelsesfaktorerne igennem en ekstra gang? Hvordan ser den nye ledelsesrolle ud i 2022 og frem?
Hvad gør de bedste salgsvirksomheder?
Hvordan kan vi i større grad udnytte vores vækstpotentiale? Hvilken direktør og ikke mindst salgsleder har ikke stillet sig selv dette spørgsmål? Svaret har ligget i den strategi, som den enkelte virksomhed har planlagt og eksekveret.
Men mange salgsledere har nok desuden stillet sig selv spørgsmålet: ”Hvad gør de bedste BtB-virksomheder, når det kommer til at indfri sit vækstpotentiale i salget?”
HAR DU SPØRGSMÅL?
Hvis du vil du vide mere om vores netværk, medlemskaber eller andet, så lad os tage en snak om det sammen.