Du har ingen produkter i din kurv.
HR – New Reality
HR sidder med alle kortene på hånden for at skabe værdi for virksomheden. Det gælder for HR om at gentænke sin rolle og blive en funktion, der understøtter ledelsen og er med til at styrke organisationens konkurrenceevne.
HR-ledere skal se på, hvad organisationen kan gøre anderledes for at øge medarbejdernes kompetencer for performance. Hvordan kan nudging eksempelvis bruges til at sikre mere glade og effektive medarbejdere? Eller hvordan kan vi ændre vores arbejdspraksis for at fastholde og tiltrække nye medarbejdere? Det kræver mod og nytænkning, hvis HR skal spille en mere strategisk rolle og være med til at adskille organisationen fra konkurrenterne, men det er også der, værdien ligger.
HR’s værdi for medarbejdere og organisationen
I netværket undersøger vi, hvordan HR med strategisk indsigt kan være med til at udvikle organisationen både i dag og i fremtiden. Det gør vi ved at udfordre traditionel HR og måden, vi tænker organisationer, medarbejdere og opgaveløsninger på.
ANNETTE OTTO
Annette har arbejdet med HR de seneste 30 år, hvor hun bl.a. har erfaring fra Rockwool, Velux og Danish Crown og senest som Vice President hos virksomhederne Telia, Coop og Atea. Hun vandt ‘HR-prisen 2019’ for sin indsats hos Atea.
ANNETTE OTTO
Annette har arbejdet med HR de seneste 30 år, hvor hun bl.a. har erfaring fra Rockwool, Velux og Danish Crown og senest som Vice President hos virksomhederne Telia, Coop og Atea. Hun vandt ‘HR-prisen 2019’ for sin indsats hos Atea.
Keywords
Ledelse opad
Diversitet og mangfoldighed
Tillidsbaseret ledelse og digital transformation
Hvordan kan du udvikle en tillidsfuld relation til din chef? Det handler blandt andet om at få en god forståelse for din chefs præmisser og om at afklare, hvad forventningerne er til dig som medarbejder.
Vi havde besøg af Marianne Egelund Siig, der i sit oplæg kom omkring, hvad ligestilling, mangfoldighed og inklusion (D&I) er set i en virksomheds-/organisations kontekst, og hvorproblemerne ligger.
Kontrol ikke er det modsatte af tillid, men kan alligevel ødelægge et tillidsbaseret mindset. Digitalisering er ikke nyt – langt fra. Men på få år er digitalisering (eller fravær heraf) blevet en afgørende faktor for organisationers resultater.