Du har ingen produkter i din kurv.
Hvordan orkestrerer vi vores marketingindsatser…
…så vi bygger salg og loyalitet ud fra kundens behov? Det bliver et stadig mere centralt spørgsmål – både i et strategisk og i et marketingsmæssigt perspektiv.
I netværket stiller vi skarpt på kunderejsen og kundeoplevelsen, samt styrker medlemmernes evner til strategisk at kunne kortlægge de indsatser, der kan optimere disse. Netværket er relevant for alle marketeers, der har et ledelsesansvar inden for detail, marketing, B2C eller B2B.
Vi tematiserer vinklerne på kunderejsen og kundeoplevelsen med fokus på digitale løsninger bl.a. indenfor omnichannel og kreative app-løsninger. Vi bliver også klogere på de seneste nudging-teknikker, så vi fremadrettet kan give en kundeoplevelse i verdensklasse.
Endelig arbejder vi med vores ledelsesroller både i forhold til medarbejdere, direktion og bestyrelse. Så vi på den måde sikrer, at medlemmernes kompetencer kan omsættes til handlekraft i organisationen.
MICHAEL RAFFNSØE
Michael Raffnsøe har mere end 25 års ledererfaring i marketingbranchen, hvor han har arbejdet sammen med firmaer som Coca Cola, Sony, og Procter & Gamble. Han er i dag ekstern lektor i international marketing og financial marketing ved CBS og medejer af Max Burger i Danmark. Michael har tidligere været administrerende direktør i Huset Markedsføring og i den danske afdeling af Saatchi & Saatchi.
TEMATIKKER
Som medlem kommer du på forkant med den nyeste viden og udvikling inden for ledelse. Her er et par eksempler på temaer, vi har behandlet i netværksgruppen i løbet af de sidste år:
Skab vækst med egne data
I en verden, hvor brug af 3. parts data bliver mere og mere reguleret, og hvor flere og flere brugere fravælger at blive “tracket”, bliver vores egne data mere og mere værdifulde. Hvis vi altså kan finde ud af bruge dem på en værdiskabende måde.
Kundeoplevelse i verdensklasse
IKEA’s idé på fremtidens retail
Hvordan tænker en af verdens største og mest succesrige retailers – IKEA – om fremtidens retail og forbrugere? Vi får besøg af Ikea Groups’ Global Business Leader, som giver os indblik i, hvordan de ser og arbejder med temaer som omnichannel strategi, cirkulær økonomi og kunderejsen. Mon ikke der også kommer nogle spændende input til vores egne retail strategiovervejelser.
HAR DU SPØRGSMÅL?
Hvis du vil du vide mere om vores netværk, medlemskaber eller andet, så lad os tage en snak om det sammen.