Du har ingen produkter i din kurv.
Next Generation Leadership 2
Ledelse handler ikke længere kun om KPI’er. Det handler også om at have blik for den enkelte medarbejders motivation, kundernes behov og om at lede opad, nedad og på tværs. I en forandringsfyldt tid skal ledere i dag træffe beslutninger på et mere usikkert grundlag end før. Det kræver, at de klassiske ledelsesværktøjer bliver suppleret af nye greb som relationsledelse og designtænkning.
Performance management handler i dag ikke kun om, hvor godt medarbejderne performer, men også om at performe godt. Og her er sparring vigtigere end feedback. Lederen skal kigge på kundernes behov, være mere eksperimenterende i sin arbejdsgang og lave prototyper i en fart, som ikke nødvendigvis er et resultat af flere års analyse.
Et frirum for viden, sparring og nye løsninger
I netværket ser vi på, hvordan du med tillid og forventningsafstemning kan håndtere tværgående relationer effektivt, og hvordan du kan skabe tillid opad såvel som nedad i organisationen, så strategien kommer ud i hver en afkrog af organisationen.
LENE FLENSBORG
Lene Flensborg er psykolog med speciale i organisationspsykologi og har i 18 år arbejdet med det område. Hendes ekspertise er ledelses- og talentudvikling med stærkt fokus på at skabe udvikling i praksis. I dag er Lene partner hos konsulenthuset ‘Organisation’ og har tidligere været partner i bureauet Resonans. Lene er forfatter til bøgerne ‘Håndbog i god ledelse’ og ‘Positiv psykologi på arbejde’.
LENE FLENSBORG
Lene Flensborg er psykolog med speciale i organisationspsykologi og har i 18 år arbejdet med det område. Hendes ekspertise er ledelses- og talentudvikling med stærkt fokus på at skabe udvikling i praksis. I dag er Lene partner hos konsulenthuset ‘Organisation’ og har tidligere været partner i bureauet Resonans. Lene er forfatter til bøgerne ‘Håndbog i god ledelse’ og ‘Positiv psykologi på arbejde’.
Keywords
Vi udvikler netværket, udforsker ledelse af ledere og styrker jeres virtuelle lederskab
Fremtidens agile organiseringformer
Fremtidens kunderelationer
Udover fokus på udvikling af netværket, bruger vi også teambuilding-aktiviteterne til at belyse, hvordan man kan arbejde med at udvikle sit lederteam. Vi vil præsentere en model for udvikling af lederteams, og I får lejlighed til at reflektere over, hvordan I kan styrke jeres egne ledelsesteam.
De virksomheder, vi arbejder i, er skabt ud fra industrisamfundets behov og ideologi. De matcher ikke den tid, vi lever i – vi har brug for langt mere agile og dynamiske organisationer end tidligere.
Holakratiet er et opgør med den topstyrede virksomhed, hvor det meste bliver afgjort ud fra, hvem der har magt. Holakratiet er en radikal gentænkning af den måde, vi organiserer arbejdet på – som rummer potentialet for langt mere agile organisationer. Holakratiet har ikke formelle ledere, men kun veldefinerede roller og processer for givne opgaver. I et holakrati er magten fordelt mellem selvorganiserende grupper – de medarbejdere, der har ansvaret for en given opgave, har også myndighed til at beslutte, hvordan arbejdet skal udføres.
Bliv skarpere på hvordan du forholder dig til dine kunder i fremtiden Hvordan skal virksomheder forholde sig til deres kunder i fremtiden – set i lyset af globalisering, digitalisering, værdikriser og ændret kundeadfærd?