NEW MARKETING AGENDA

HVORDAN ORKESTRERER VI VORES MARKETINGINDSATSER …

… så vi bygger salg og loyalitet ud fra kundens behov? Det bliver et stadig mere centralt spørgsmål – både i et strategisk og i et marketingsmæssigt perspektiv.


I netværket stiller vi skarpt på kunderejsen og kundeoplevelsen, samt styrker medlemmernes evner til strategisk at kunne kortlægge de indsatser, der kan optimere disse. Netværket er relevant for alle marketeers, der har et ledelsesansvar inden for detail, marketing, B2C eller B2B.


Vi tematiserer vinklerne på kunderejsen og kundeoplevelsen med fokus på digitale løsninger bl.a. indenfor omnichannel og kreative app-løsninger. Vi bliver også klogere på de seneste nudging-teknikker, så vi fremadrettet kan give en kundeoplevelse i verdensklasse.


Endelig arbejder vi med vores ledelsesroller både i forhold til medarbejdere, direktion og bestyrelse. Så vi på den måde sikrer, at medlemmernes kompetencer kan omsættes til handlekraft i organisationen.

Network Director

MICHAEL RAFFNSØE

Michael Raffnsøe har mere end 25 års ledererfaring i marketingbranchen, hvor han har arbejdet sammen med firmaer som Coca Cola, Sony og Procter & Gamble. Han er i dag ekstern lektor i international marketing og financial marketing ved CBS og medejer af Max Burger i Danmark. Michael har tidligere været administrerende direktør i Huset Markedsføring og i den danske afdeling af Saatchi & Saatchi.

Test

TEMATIKKER

Som medlem kommer du på forkant med den nyeste viden og udvikling inden for ledelse. Her er et par eksempler på temaer, vi har behandlet i netværksgruppen i løbet af de seneste år:

Håndtering og ledelse af svære dilemmaer

Dilemmaer er blevet hverdag. Det er meget mere end de mange udfordringer, det er hårde og kontroversielle beslutninger – og konsekvenserne er store.

Loyalitet i turbulente tider

Vi ser på, hvilke strategier der øger kundeloyalitet, hvordan dette måles samt hvordan teknologi og digitalisering påvirker kundeloyaliteten og mulighederne for at interagere på en mere effektiv måde.

ChatGPT - en ny fremtid, men hvordan?

Vi dykker ned i, hvor stor en forandring Open AI vil betyde for måden, vi driver marketing på. Meget vil blive total transformeret. Vores websites bliver til data ressourcer for personlige AI agenter, der hjælper dens brugere med at søge mest relevante matches til behov (defineret gennem AI).

Test

Vil du have hjælp til at finde den rette netværksgruppe?